četvrtak, 4. veljače 2016.

PORUKE ZA MAMU



Majko, za tebe cvijeće neka cvijeta, gdje god kreneš cvrkut ptica nek te prati, na tvom putu niko da ti zasmeta. Svoju snagu i vrijeme za mene si dala, draga moja Majko, anđele moj mili uvek mi sretna bila a ljubav moja velika trajaće za Tebe dovijeka! SRETAN ROĐENDAN! 

Šaljem ti poljubac, anđeli će ga tebi prenijeti, šaljem ti zagrljaj vjetar će te umjesto mene zagrliti, sklopiću oči i u mislima te vidjeti. Želju ćeš moju osjetiti, a ljubav u srcu kao i uvijek pronaći. Majko želim ti sretan rođendan, a život lak i bezbrižan. SRETAN ROĐENDAN!

Neka tvoja sreća bude onoliko velika kao što je sreća koju si uvek davala meni. To je najveća sreća koja se može zamisliti. SRETAN ROĐENDAN!


Raduj se majko svakom danu, dočekaj u zdravlju svaku godinu. Bol i tuga neka ostanu za tobom, a rođendan neka otvori divne puteve pred tobom. SRETAN ROĐENDAN!

Nema komentara:

Objavi komentar